Samen naar hetzelfde doel

Vragen

Waar kan ik terecht met een opmerking of vraag?

Opmerkingen over de website of cursus, kun je doorgeven door te mailen naar contact@editio.nl
Technische ondersteuning: admin@editio.nl

Wij antwoorden altijd binnen 48uur!

Wat zijn de systeemeisen voor Editio

Editio werkt op Windows en Apple computers die gebruik maken van de webbrowser Google Chrome, Firefox en Safari.
Zorg wel dat je een up-to-date webbrowser hebt!

Let op: de webbrowser Internet Explorer werkt niet goed met het EDITIO cursussysteem.

Wij raden Google Chrome aan, de installatie is heel eenvoudig, via de volgende stappen
Hier kun je de directe download-link vinden: https://www.google.com/intl/nl/chrome/
Mocht je nog vragen hebben, of stap voor stap hulp willen krijgen, stuur dan een mail naar admin@editio.nl

Ontvang ik een certificaat bij het afronden van een cursus?

Ja dat kan! Als je een Editio-cursus hebt afgerond, kun je per post een certificaat ontvangen. Daarvoor hebben we vanzelfsprekend je postadres nodig. Na het afronden van de cursus kan je het certificaat aanvragen. Als je na uiterlijk twee weken nog niets hebt ontvangen, neem dan even contact met ons op.

Ik heb geen computerervaring, kan ik dan toch de Editio-cursussen volgen?

Als je in staat bent geweest deze vraag te openen , ben je zeker ook in staat om een cursus te volgen. Zo eenvoudig is het! Kijk vooral ook naar de video demo, daar wordt uitgelegd hoe het Editio-systeem  werkt.

Klachtenprocedure

Editio streeft ernaar onze dienstverlening zo goed mogelijk uit te voeren. Bent u ontevreden over de dienstverlening, dan vragen wij u hierover contact op te nemen met Bob van der Burg via contact@editio.nl

Wilt u een officiële klacht indienen? Om u te verzekeren van een goede afhandeling van uw klacht heeft Editio een duidelijke klachtenprocedure. Editio beschouwt klachten als een uitgelezen kans om de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren.

De procedure

1. Klacht indienen
U kunt uw klacht schriftelijk indienen, omdat uw tekst dan het uitgangspunt is van de behandeling en niet een eventuele interpretatie van de klacht door een werknemer. Naast de melding per brief of per e-email is er ook een mogelijkheid via het contactformulier op onze website. U ontvangt binnen 48uur een ontvangstbevestiging.

2. Uw klacht wordt in behandeling genomen
De klacht wordt onderzocht door de verantwoordelijke functionaris, die voor een toelichting contact met u zal opnemen. Daarnaast wordt uiteraard binnen Editio gesproken met de persoon of personen die met de klacht te maken hebben.

3. Uitspraak
Op basis van de verzamelde informatie wordt tot een uitspraak gekomen. Indien de klacht (deels) gegrond is, wordt aangegeven welke verbeteracties Editio aanbrengt.

Uiteraard wordt bij een ongegronde en deels gegronde klacht de uitspraak gemotiveerd. U ontvangt een schriftelijke bevestiging van de uitspraak.

4. Oneens met de uitspraak?
Wanneer u het met de uitspraak oneens bent, kunt u binnen één maand na ontvangst schriftelijk bezwaar indienen bij de directie van Editio in Amsterdam. U wordt dan uitgenodigd om uw bezwaar mondeling toe te lichten. Binnen één maand na dit gesprek ontvangt u van de directie schriftelijk bericht over de uitspraak.

Uitzonderingen

  • Vragen of opmerkingen over een factuur. Hiervoor kunt u mailen naar contact@editio.nl met als titel FACTUUR + FACTUURNUMMER

Bestellen

Wat gebeurt er als ik me heb ingeschreven en heb betaald?

Je ontvangt dan per e-mail je inlogcode. Hiermee kun je inloggen in de leeromgeving MijnEditio.  Op de startdatum krijg je toegang tot de door jou gekozen cursus.

Kan ik in termijnen betalen?

Ja, het is mogelijk om in termijnen te betalen. Neem hiervoor contact met ons op via het onderstaande formulier.

Contactformulier